nedjelja, 8. kolovoza 2021.

Messi se u suzama oprostio od Barce. "Nisam bio spreman za ovo, možda odem u PSG"

 LIONEL MESSI otišao je iz Barcelone.

Argentinac je s Nou Campa otišao nakon 21 godine. Bez oproštaja, bez punog Nou Campa, bez previše pompe. Ispred stadiona su ga uoči današnje press konferencije dočekale tisuće navijača, a kad je u press dvorani Nou Campa ugledao sve svoje suigrače te Xavija i Andresa Iniestu, Messi se slomio.

Uz dugi aplauz svih okupljenih Messi je ridao, a pomogla mu je tek supruga koja mu je iz prvog reda dodala maramicu. Nakon što je aplauz stao, Messi je stao na govornicu i jedva je govorio."Ne znam što bih uopće rekao, nisam bio spreman za ovo. Teško se nosim s ovim. Zadnja godina bila je dosta teška zbog situacije od prošlog ljeta. Ja i moja obitelj vjerovali smo da ćemo ostati ovdje jer ovo je moj dom. Ovdje nam je bilo prekrasno, ali eto, moram reći zbogom. Cijeli život sam ovdje, od trinaeste godine i nakon 21 godine odlazim s mojom obitelji, moja tri mala katalonska Argentinca. Ovo je moj dom, zahvalan sam za sve svim mojim sadašnjim i bivšim igračima i svima u klubu", kazao je Messi brišući suze.

U neka bolja vremena Argentinac bi imao 100.000 navijača na Nou Campu na spektakularnom oproštaju, ali zbog pandemije i situacije s koronavirusom otišao je ispred nekoliko desetaka uzvanika.


Nema komentara:

Objavi komentar

Hrvatski šef diplomatije optužio bošnjačku stranu za moguću radikalizaciju i destabilizaciju

  Ministar vanjskih i evropskih poslova Gordan Grlić Radman nazvao je u ponedjeljak predsjednika države Zorana Milanovića "štetočinom&q...